BFOV Village op InterClassics Brussels

De BFOV, de Belgische Federatie voor Oude Voertuigen, zal tijdens InterClassics Brussels prominent aanwezig zijn middels een heuse BFOV Village. Aan de bezoekers en standhouders van InterClassics Brussels wordt een veelzijdig programma gepresenteerd van demonstraties, colleges en middels een bijzondere expositie zal een club in de spotlight geplaatst worden. InterClassics Brussels vindt van 17 t/m 19 november 2017 voor de derde keer plaats in Brussels Expo.

Intensiveren van de samenwerking
Al jaren voor geboorte van InterClassics Brussels (nu drie jaar geleden) is er sprake van een prettige en vruchtbare samenwerking tussen de organisatie van InterClassics en de BFOV ten aanzien van de oldtimerbeurs InterClassics Maastricht, welke overigens in januari 2018 haar 25-jarig jubileum viert. Vandaar het een vanzelfsprekendheid is dat de BFOV als voorwaardig partner ingestapt is vanaf de eerste editie van InterClassics Brussels. Gezien de ervaringen die de eerste twee jaren met zich meegebracht hebben en de kansen in het verschiet, is vanuit beide partijen besloten om de samenwerking te intensiveren. CEO BFOV - FBVA Peeter Henning: ‘Als vertegenwoordiger van clubs met klassieke voertuigen in België zien wij het als een plicht om aanwezig te zijn op de grootste oldtimerbeurs van België. En zodoende een platform te bieden voor een breder publiek om het mobiele erfgoed in leven te houden. Precies de essentie van ons bestaan dat wij mede dankzij InterClasscics Brussels kunnen vormgeven.’

Zodoende is de BFOV Village in het leven geroepen waarbij de BFOV, als premium partner van InterClassics Brussels, hun aangesloten clubs en leden een nog breder en professioneler podium kan bieden tijdens de beurs. Vele historische automobiel clubs zullen dan ook aanwezig tijdens InterClassics Brussels in de BFOV Village. Naast de diverse demonstraties en colleges zal er een Clubcompetitie georganiseerd worden, waarbij een professionele jury zich zal buigen over het aanbod en de mooiste presentatie en auto zal belonen met aantrekkelijke prijzen. Geïnteresseerde clubs kunnen zich voor meer informatie wenden tot de organisatie van de BFOV of InterClassics Brussels.

InterClassics Brussels vindt plaats van vrijdag 17 t/m zondag 19 november 2017 in paleis 1, 3, 4 en 8 van Brussels Expo. De klassieke autobeurs trekt traditiegetrouw veel kopers en liefhebbers. Entreekaarten zijn online met korting te koop: Online prijs volwassenen € 12,50 t.o.v. dagkassa prijs volwassenen € 15,00. Kinderen tot 12 jaar gratis. www.interclassics.be